Sunday, April 6, 2014

SoftEther VPN

Kalau anda tercari-cari servis VPN percuma yang boleh diharap, jangan serabutkan minda anda. Anda jangan lupa saya adalah peminat no 1 teknologi ini. Jadi boleh dikatakan saya kerap kali cuba mencari alternatif yang terbaik untuk servis yang sedang saya gunakan (MyTunnel VPN). Dalam pencarian itu kebetulan seorang sahabat menemukan satu servis VPN percuma yang bernama VPN Gate. Oh tidak. VPN Gate hanyalah 'plug-in' untuk sebuah perisian VPN lain yang dinamakan sebagai SoftEther VPN. Namun tak perlu anda serabutkan lagi kepala anda, cukuplah hanya dengan membaca post ini, anda pasti akan faham segalanya: What is different between SoftEther VPN and VPN Gate? Setelah menggunakannya selama setahun sehari, saya terpegun dengan teknologi yang dibawakan oleh SoftEther VPN dan juga extension module-nya atau plug-in iaitu VPN Gate. Suka untuk saya ingatkan bahawa VPN Gate adalah penyambung warisan kepada VPN yang asal iaitu PacketiX. Namun dari perkhabaran melalui laman web rasminya, PacketiX akan ditutup tidak lama lagi, dan akan digantikan dengan VPN Gate. Tak hairanlah jika teknologi VPN Gate agak ampuh untuk Corporate Firewall. Anda mahu mencuba? Sila muat turun VPN Gate dari pautan ini: VPN Gate Download - See more at: http://www.omghackers.com/2013/04/softether-vpn-vpn-percuma-terbaik-2013.html#sthash.I1LuINzB.dpuf sumber : OMGhackers
Comments
0 Comments

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...